Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Poll means love !!

Poll
Κώστας Τουρνάς : κιθάρα, τραγούδι
Σταύρος Λογαρίδης : κιθάρα, τραγούδι
Robert Williams : κιθάρα, τραγούδι
Κώστας Παπαιωάννου : ντραμς
Νάσια Σαντή (Σάντυ): Φωνητικά
και επίσης
Μαίρη Μοσέ: Φωνητικά
αποχώρησε μετά την ηχογράφηση του πρώτου δίσκου 45' του συγκροτήματος
Σπύρος Μαυρογιάννης : σιτάρ 
αποχώρησε μετά την ηχογράφηση του πρώτου δίσκου 45' του συγκροτήματος
Δέσποινα Γλέζου: Φωνητικά 
συμμετείχε για λίγο διάστημα, πριν την διάλυση του συγκροτήματος
   Το μουσικό συγκρότημα Poll ιδρύθηκε το 1971 από τους Κώστα Τουρνά, Robert Williams, Σταύρο Λογαρίδη και Κώστα Παπαιωάννου.
Ένα «ιστορικό» συγκρότημα του 70, όχι ιδιαίτερα «μελωδικό», αλλά «πρωτοπόρο» στον στίχο στα δύο χρόνια της ζωής τους.
  Οι τελευταίοι δεν κέρδισαν μόνο δόξα, αναγνώριση και κάποιο χρήμα (υποθέτω), αλλά μπόρεσαν ταυτοχρόνως να γράψουν και μερικά ωραία τραγούδια – από τα καλύτερα που ακούστηκαν ποτέ στον τόπο μας σ’ αυτό το στυλ, με ελληνικό, εννοείται, στίχο και με  «στίγμα» των μουσικών «επιρροών του που προέρχονταν από τους Crosby, Stills, Nash And Young, και από το κίνημα (γενικότερα) του Woodstock, και τα μηνύματα της αγάπης και της ειρήνης που έβγαιναν από τα Ποπ ακούσματα εκείνης της εποχής!
   Οι Poll άρχισε να παίρνουν μπροστά προς τα τέλη του 1970 και λίγο αργότερα (στους πρώτους μήνες του ’71)με ανακατατάξεις  ενός χρόνου  μία πρώτη, ουσιαστική line-up τους ήταν η ακόλουθη: 
 Κώστας Τουρνάς κιθάρα, φωνή, Ρόμπερτ Γουίλλιαμς κιθάρα, φωνή, Σπύρος Μαυρογιάννης σιτάρ, φυσαρμόνικα, Στιού Λόγκαρ μπάσο, κρουστά (επρόκειτο για τον Σταύρο Λογαρίδη φυσικά, που είχε ήδη γράψει ένα 45άρι στην Polydor το 1970, παρέα με τον Nick Zelitz, ως Stew and Nick), Νάσια Σανδή φωνητικά και Μαίρη Γκλας επίσης φωνητικά. 
   Τουρνάς και Williams γνωρίζονταν από την εποχή των Teenagers (1966), ένα γκρουπ, που άφησε ένα 45άρι στην Pan-Vox (δεν συμμετείχε ο Williams στην εγγραφή), ενώ οι δυο τους βρίσκονταν μαζί και σ’ ένα επόμενο σχήμα, τους Dino and X-Rays. 
 Μετά από διάφορες ανακατατάξεις και την προσθήκη ενός «κανονικού» ντράμερ, του Κώστα Παπαϊωάννου (πριν στους Cinquetti και αλλού), οι Poll είναι έτοιμοι, άνοιξη προς καλοκαίρι του ’71, να γράψουν το πρώτο τους δισκάκι, το «Άνθρωπε αγάπα/ Έλα ήλιε μου» [Polydor 2061 075]. Το  «Άνθρωπε Αγάπα», αναδεικνύεται σε χρόνο ρεκόρ σε ύμνος για την νεολαία!
  Τα τραγούδια θα αποδειχθούν φλέβα χρυσού, οι Poll θα εμφανισθούν στην τηλεόραση, το 45άρι θα πουλήσει αρκετά, θα βρεθεί να παίζουν ως support στη συναυλία του Mal στον Ορφέα, την 9/4/1971 – o Mal εκείνη την εποχή είχε τραγουδήσει την επιτυχία του “Occhi neri” και στη γλώσσα μας ως «Καλοκαίρι», σε στίχους Νίκου Ελληναίου, σ’ ένα 45άρι της RCA [46g 50091] από το 1971 βεβαίως –, και λίγο αργότερα στο Παλαί ντε Σπορ, στη Θεσσαλονίκη με τους Socrates Drank the Conium και τους Πελόμα Μποκιού, γεγονότα δηλαδή που θα φέρουν το γκρουπ φάτσα με την επιτυχία. 
 Τη σεζόν ’71-’72 αποτελούν βασική ατραξιόν στο club  Ελατήριον (Χέυδεν και Αριστοτέλους), σ’ ένα πρόγραμμα το οποίο είχε επιμεληθεί ο Γεράσιμος Λαβράνος (είναι ο Γεράσιμος Ντο Ρε Μι στο κόμικ, που συνόδευε το δεύτερο LP τους). Συμμετείχαν ακόμη ο Γιάννης Κιουρκτσόγλου, η Δέσποινα Γλέζου και τα Ανάκαρα. 
  Η μεγάλη επιτυχία στο Ελατήριον (το αντίπαλο δέος του Κυττάρου εκείνη την εποχή) τους οδηγεί ουσιαστικά στην ηχογράφηση του πρώτου μεγάλου δίσκου τους που είχε τίτλο «Άνθρωπε...» [Polydor 2421 011] και ο οποίος θα κυκλοφορούσε προς το τέλος του 1971. Τουρνάς, Williams, Λογαρίδης, Παπαϊωάννου και η Νάσια Σανδή στα φωνητικά, θα φτιάξουν ένα άλμπουμ σε παραγωγή του Κώστα Φασόλα, επιχειρώντας να μεταφέρουν τη flower-power αισθητική στα καθ’ ημάς, μ’ έναν τρόπο που δεν επιδεχόταν αμφισβήτηση. 
  Ο δίσκος  κυκλοφόρησε μέσα σε ένα ταγάρι, προκαλώντας έκπληξη, αλλά και ενθουσιασμό! Εξώφυλλο ταγάρι λοιπόν, θεόρατη αφίσα, που θα κρεμιόταν πάραυτα και φυσικά τραγούδια που περιέγραφαν μία νεανική θεματική, άνετης αποδοχής. 
  Το «2000 λόγοι (εμπειρίες από την ζωή των πόλεων)» (μέσα σε ωκεανό αν βρεθώ θα ζήσω ή στο πιο ψηλό βουνό δεν θ’ αντιμιλήσω/ μόνο μεσ’ στον κόσμο αν με βάλεις θα χαθώ, δυο χιλιάδες λόγους έχω για να σ’ αρνηθώ, φοβάμαι...), ο «Γέρος» (εσύ γέρο που μιλάς, χωρίς να σκέφτεσαι εμάς, σκέψου λίγο τι έχεις κάνει εσύ/ όταν ήσουνα παιδί είχες κάποιον να σου πει ότι αυτό είναι σωστό ή λάθος...), οι «Φόβοι μου» (τόσα πρόσωπα και άνθρωποι/ τόσοι νέοι μέσα τους κλειστοί/ πως φοβάμαι τη ζωή που θα ζήσουμε...) καθώς και τα περισσότερα από τα υπόλοιπα τραγούδια δεν έγιναν απλώς επιτυχίες, αλλά κάτι παραπάνω. 
   Εκεί κι ένα από τα ωραιότερα pop άσματα που γράφτηκαν τότε στην Ελλάδα – το «Στην πηγή μια κοπέλα», σε μουσική και στίχους του Τουρνά, τραγουδισμένο από τον Robert Williams. 
   Την άνοιξη του ’72 θα βγει το δεύτερο δισκάκι τους με τα τραγούδια «Η  γενιά μας/ Αετοί» [Polydor 2061 119] στο οποίο (μάλλον) συμμετείχε και η Δέσποινα Γλέζου, ενώ επιτυχία θα γνωρίσουν και οι εμφανίσεις τους στο δικό τους πλέον κλαμπ Πες της Μαϊμούς Να Πάψη Να Με Πειράζει  Με Το Δάχτυλό Της ή απλώς Μαϊμού, στην Πλάκα (Μνησικλέους).
 Είναι η εποχή που θα παίξουν σε διάφορες πόλεις (Λαμία, Λάρισα, Βόλος, Πάτρα…), σε μια περιοδεία όμοια της οποίας δεν είχε γνωρίσει έως τότε ο χώρος και η οποία θα έκλεινε, κατ’ ουσίαν, με την αποχαιρετιστήρια εμφάνισή τους στο Σπόρτινγκ το Σεπτέμβριο του ’72. 
  Είχε προηγηθεί η εμφάνιση στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης(20-22/9/1972) με τις «Μολυβιές φωτογραφίες» (με τις συμμετοχές των Μίκη Μίχου στο μπάσο, Άρη Τασούλη στο πιάνο και την ενορχήστρωση του Κώστα Κλάββα), τραγούδι που θ’ αποτελούσε το τρίτο τους 45άρι, με πίσω πλευρά το «Όσες φορές» [Polydor 2061 133].
 Ήταν το κύκνειο άσμα τους, αφού όταν εκείνο θα κυκλοφορούσε το συγκρότημα ουσιαστικώς δεν βρισκόταν εν ζωή. 
   Παραλλήλως είχε ολοκληρωθεί και η ηχογράφηση του “Poll” [Polydor 2421 025], του δεύτερου και τελευταίου (τότε) άλμπουμ, στο οποίο ακούγονταν μερικά από τα ωραιότερα τραγούδια τους, που, αν θέλετε, προμήνυαν τα επερχόμενα – τα Απέραντα Χωράφια («Όσες φορές») και ίσως, στο βάθος-βάθος, τον Ακρίτα («Ρυθμός»). 
  Ο Τουρνάς οπισθοχωρεί από βασικός συνθέτης, ο Williams γράφει δύο άψογες μπαλάντες («Ξημερώνει», «Δεν θα ’σαι μάρτυς»), ενώ και ο Λογαρίδης έχει την ευκαιρία να δείξει, πιο πολύ, πόσο δυνατός τραγουδιστής ήταν (και είναι). 
 Στην ηχογράφηση βοήθησαν και οι Άρης Τασούλης όργανο, πιάνο, Στέλιος Φωτιάδης μπάσο, Κώστας Καβάκος βιολί (πατέρας του Λεωνίδα Καβάκου), Γιώργος Τσουπάκης ντραμς, Τάκης Μαρινάκης ντραμς. Το δε 12σέλιδο ένθετο με το πολύχρωμο κόμικ του Στέργιου Δελιαλή έδινε στο άλμπουμ μία επιπρόσθετη pop χροιά. 
Το δεύτερο LP τους θεωρήθηκε – αδίκως από πολλούς- συγκριτικά «κατώτερο» από το «εμπνευσμένο» ντεμπούτο τους, αλλά και αυτό «εμφανισιακά» πρωτοτύπησε, μιας και το άλμπουμ συνοδευόταν από το πολυσέλιδο «κόμικ»
  Στα τέλη της ίδιας χρονιάς, και ενώ το συγκρότημα ακολουθούσε ανοδική πορεία, τα μέλη του θα ανακοινώσουν εντελώς ξαφνικά την διάλυση των POLL αφού είχαν αρχίσει να εκδηλώνονται προσωπικές τους επιθυμίες για «σόλο καριέρα». 
  Μετά τη διάλυση του συγκροτήματος ο Τουρνάς συνεχίζει μια ανεξάρτητη μουσική πορεία με πλούσια συνθετική και δισκογραφική δράση.
Έτσι οι POLL διαλύθηκαν, αφήνοντας τον κόσμο τους με πολλά ερωτηματικά.
   Οι  Ρουθ (Κώστας Τουρνάς), ο Ακρίτας (Σταύρος Λογαρίδης) και οι Plan (Robert Williams, Κώστας Παπαϊωάννου) θα έπαιρναν οσονούπω τη σκυτάλη…
Μια δεκαετία μετά την διάλυση τους, θα ξανασμίξουν για μια συναυλία στον Λυκαβηττό, σε έναν χώρο πραγματικά «ασφυκτικά» γεμάτο από κόσμο.
Στιγμές «νοσταλγίας», και όλα τα παλιά τους τραγούδια να τραγουδιούνται από τους παρευρισκόμενους, μια ατμόσφαιρα καταπληκτική!
Ο κόσμος δεν είχε ξεχάσει, και αποδείχτηκε μάλιστα ότι τα κομμάτια τους είχαν μείνει «κλασικά» και άφθαρτα από το χρόνο.
Οι POLL θα ξανασμίξουν τον Σεπτέμβρη του 1991 και πάλι στον Λυκαβηττό, σε ακόμα μια Μεγαλειώδη συναυλία, η οποία θα ηχογραφηθεί και αυτή, και θα κυκλοφορήσει σε αντίστοιχο άλμπουμ, ενώ την ίδια δεκαετία θα επανεκδοθούν και τα δυο πρώτα τους LP, αφού για χρόνια αποτελούσαν το αντικείμενο αναζήτησης των συλλεκτών μουσικής!
Η πλήρης ιστορία των Poll είχε πρωτοδημοσιευτεί, δια χειρός Κώστα Τουρνά, στο περιοδικό Μανίνα στα μέσα της δεκαετίας του ’70. Ως βιβλίο τυπώθηκε από την Anazitisi Records και μοιράστηκε με τα 120 αντίτυπα του deluxe box-s “Poll… means love” το 2008.
Trivia 
**Η συμμετοχή του Σταύρου Λογαρίδη 
 Ο τότε διευθυντής της Polydor Ν. Αντύπας επιμένει να  γνωρίσει τον Λογαρίδη  σε κάτι μουσικούς με «πολύ ωραία τραγούδια», όπως έλεγε, για να δημιουργηθεί ένα συγκρότημα το 1970. Ο Σταύρος προσπαθούσε να εξηγήσει στον Αντύπα ότι τα συγκροτήματα δεν φτιάχνονται με συνοικέσια εταιρειών αλλά μέσα από φιλίες. 
   Μετά όμως από επιμονή και πιέσεις τον πείθει να πάει στο σπίτι των μουσικών να ακούσει τα τραγούδια και να τους γνωρίσει. Εκεί γνωρίζεται για πρώτη φορά με τον Κ. Τουρνά, τον Robert Williams και τον Κ. Παπαϊωάννου. 
  Ενθουσιάζεται από τα τραγούδια και ξεχνάει τις αρχές του περί «group φιλίας». Ξεκινάνε οι πρόβες και φτιάχνετε το συγκρότημα Poll που θα κάνει δύο μεγάλους δίσκους ορόσημο στην ελληνική σκηνή, το Άνθρωπε και το Λευκό Album. 
 Καθώς και μια σειρά 45άρια singles. Ο Σταύρος αποχωρεί από το συγκρότημα όταν οι υπόλοιποι του συγκροτήματος παίρνουν την απόφαση να εμφανιστούν στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1972.
** Η ατομική πορεία
Η προφανέστερη θεώρηση του ζητήματος της διάλυσης των συγκροτημάτων θέτει ως επίκεντρο τη φιλοδοξία - ή και ματαιοδοξία-  των μελών τους να κάνουν «σόλο καριέρα». «Μπορεί κανείς να αποδώσει την απόφαση της διάλυσης στο αυξημένο Εγώ κάποιων από τα μέλη ενός γκρουπ που επιθυμούν ατομική πορεία» λέει ο Κώστας Τουρνάς, ιδρυτικό μέλος των Poll, ο οποίος ακολούθησε στη συνέχεια μοναχικό μουσικό δρόμο.
  «Μπορεί όμως η απόφαση της διάλυσης να οφείλεται στην ανάγκη ενός ανθρώπου να δημιουργήσει ένα έργο το οποίο δεν δύναται να καλύψει η ομάδα. Θα πρέπει τότε για συναισθηματικούς λόγους να "θάψει" τη δημιουργική του ανάγκη;» διερωτάται ο τραγουδοποιός συναντώντας με τη σκέψη του αυτή την εκτίμηση του Αντώνη Μιτζέλου, μέλους του πρώην συγκροτήματος «Τερμίτες», ο οποίος σημειώνει: «Το ότι κάποια στιγμή, ιδίως σε νεαρή ηλικία, έχεις κοινά μουσικά οράματα με άλλους και συστήνεις ένα γκρουπ δεν σημαίνει και ότι πρέπει να πάψεις να εξελίσσεσαι μουσικά. Αυτή η μουσική αναζήτηση μπορεί να σε οδηγήσει σε διαφορετικούς, μοναχικούς μουσικούς στόχους».
**Η πρώτη φορά κατά την οποίαν ακούστηκε sitar σε ελληνικό τραγούδι ήταν στο «Έλα ήλιε μου» (Κώστας Τουρνάς - Robert Williams) των Poll.
Πρόκειται για το πρώτο single του συγκροτήματος, όταν ήταν μέλος της μπάντας και ο Σπύρος Μαυρογιάννης, o sitar player που περίπου «ανοίγει» το τραγούδι, συνοδεύοντάς το σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκειά του, παίζοντας μία μικρή επαναλαμβανόμενη φράση.
Να πω πως σε σχέση με το επώνυμο «Μαυρογιάννης» διεξήχθη, σήμερα, μία μικρή έρευνα. Στα περιοδικά της εποχής, π.χ. στα Επίκαιρα της 14/5/1971, ο Γιάννης Πετρίδης στη στήλη Μουσικές Επικαιρότητες αναφέρει πως το όνομα του μουσικού ήταν… Σπύρος Παπαγιάννης. 
  Στο βιβλίο, όμως, «Poll, η αρχή και το τέλος» (έκδοση της Anazitisi Records, από το 2008) με την ιστορία του γκρουπ, έτσι όπως την πρωτοέγραψε ο Κώστας Τουρνάς σε συνέχειες στη Μανίνα το 1975, το επώνυμο του μουσικού είναι Μαυρογιάννης. 
 Επίσης, το ίδιο επώνυμο ξαναεπιβεβαιώθηκε, τώρα, μέσω του Νίκου Καραθανάση της Anazitisi Records, τόσο από τον Κώστα Τουρνά («Είναι δυνατόν να μην ξέρω πως έλεγαν τον Σπύρο;»), όσο και από τον Robert Williams.
Δισκογραφία
Άνθρωπε, 1971
Ένας πολύ σημαντικός δίσκος, που ήταν συσκευασμένος μέσα σε ένα ταγάρι, από το δημοφιλέστερο συγκρότημα της Ελληνικής μουσικής σκηνής, τους POLL.
Ο Κώστας Τουρνάς και ο Robert Williams ιδρύουν αρχές του 1971 τους POLL και η συνεργασία τους δίνει στην Ελληνική δισκογραφία δύο τραγούδια διαμάντια το " Άνθρωπε αγάπα" εμπνευσμένο από την αντιπολεμική ταινία "Φράουλες και αίμα" και το "Ηλιε μου".
Μαζί με τον Σπύρο Μαυρογιάννη που έπαιζε σιτάρ, κάποια μέλη του συγκροτήματος των First, τον Σταύρο Λογαρίδη που προστέθηκε την τελευταία στιγμή και έχοντας στα φωνητικά την Μαίρη Μοσέ και την Νάσια (Σάντυ), ηχογραφούν τα δύο κομμάτια αυτά στην "Φώνογκραμ".
Να σημειώσω οτι για πρώτη φορά σε ελληνικό τραγούδι χρησιμοποιείται το όργανο σιτάρ (ινδικό) και αυτό είναι το : "Ήλιε μου"
Οι εμφανίσεις του συγκροτήματος στο club "Ελατήριο" έχουν τεράστια επιτυχία και μέσα στην ίδια χρονιά, διαμορφώνοντας το οριστικό τους σχήμα με την αποχώρηση του Μαυρογιάννη και την προσθήκη του ντράμερ Κώστα Παπαϊωάννου, κυκλοφορούν τον δίσκο "Άνθρωπε αγάπα". Η ηχογράφηση έγινε, με 8κάναλα νέα μηχανήματα, στα studios της Κολούμπια.
Η μεγάλη έκπληξη είναι η συσκευασία του δίσκου μέσα σε ένα ταγάρι, πρωτότυπη και έξυπνη ιδέα που απέκτησε με την πάροδο των χρόνων συλλεκτική αξία ($ 300 μέση τιμή αγοράς σήμερα)
Ο δίσκος περιείχε εξαιρετικά τραγούδια όπως τα: " Ψάχνω να βρώ τον φίλο μου, Στην πηγή μια κοπέλα, 2000 λόγοι, Ο γέρος, Η γενιά μας."
  Η συνθετική δυάδα των Τουρνά - WIlliams, συνεπικουρούμενοι από τον πολύ ταλαντούχο Σταύρο Λογαρίδη, έγραψαν υπέροχα κομμάτια δίνοντας το μουσικό στίγμα της εποχής όπως είχε διαμορφωθεί μετά το Woodstock και με στίχους-μηνύματα ειρήνης και αγάπης, απόλυτα εναρμονισμένους σε εκείνη την εποχή, αλλά και με πολλά προβλήματα λογοκρισίας λόγω της δικτακτορίας στην Ελλάδα. Τα τραγούδια: "η γενιά μας & οι αετοί" ήταν απαγορευμένα δεν παιζόταν σε ραδιόφωνο και τηλεόραση.
Τα τραγούδια του δίσκου
A Πλευρά
01 Poll Means Love/ R. Williams, Κ. Τουρνάς
02 Φόβοι Μου /Κ. Τουρνάς
03 Ψάχνω Να Βρω Τον Φίλο Μου/ Σ. Λογαρίδης
04 Στην Πηγή Μια Κοπέλλα/ Κ. Τουρνάς
05 2.000 Λόγοι/ Κ. Τουρνάς        
06 Παρασκευάς Και Θωμάς/ Κ. Τουρνάς
07 Και Μιλώντας Για Ανθρώπους/ Κ. Τουρνάς
Β Πλευρά        
01 Ο Γέρος / Σ. Λογαρίδης, R. Williams         
02 Χρώματα / Κ. Τουρνάς        
03 Piccadilly Circus/ Κ. Τουρνάς         
04 Γιατί Έχει Μακρυά Μαλλιά / Κ. Τουρνάς        
05 Σήμερα Κι' Αύριο / Κ. Τουρνάς        
06α Πέστε Μου Τι Θέλω / Κ. Τουρνάς        
06β Poll Σημαίνει Αγάπη / R. Williams, Κ. Τουρνάς        
06γ Ποιός Θα Δείξει (Πέστε Μου Τι Θέλω)/ Κ. Τουρνάς
"Λευκό" 1972
Ο δεύτερος δίσκος για τους Poll έρχεται το επόμενο χρόνο (1972) πρόκειται για έναν δίσκο ισάξιο με τον "Άνθρωπε" με τραγούδια όπως το "Αετοί" κ.α
1.Ο Ρυθμός
2. Ξημερώνει
3. Δε θα σαι μάρτυς
4. Πες της μαιμούς να μην με πειράζει
5. Ελένη
6. Όσες φορές
7. Μια μέρα βροχερή
8. Μάνα
9. Σαν πέρναγε ο χειμώνας
10. Ποιός μπορεί να πιστέψει
11. Poll means love
12. Μολυβιές φωτογραφίες
13. Αετοί
Μια Συνέντευξη του Κώστα Τουρνά για τα παλιά
  Η Δεκαετία τού 70 χαρακτηρίστηκε ως η πλαστική δεκαετία μέ τον Μόδιστρο Κουρέζ στο Παρίσι να φτιάχνει οτ κουτίρ με πλαστικά υφάσματα και αξεσουάρ, με την ροκ μουσική νά παρουσιάζεται σαν αρρώστια, μαζί με το σεξ και τα  ναρκωτικά, με τούς πειρατές των ερτζιανών, τόν Γιώργο τον τριπ, τον Παναγιώτη τον Τσάρλι, τον Γιώργο τον Gallagher, τον Κώστα τον Τόμμυ κ α ι με ..τους P O L L το συγκρότημα του Williams, του Λογαρίδη και του Τουρνά να πρωταγωνιστεί στα ερασιτεχνικά ερτζιανά κυρίως, αλλά και στίς προθήκες των δισκοπωλείων με τον πρώτο τους δίσκο πού ηταν μέσα σ ένα, τορβά από λινάτσα! ετσι πουλιότανε…..
Ρ.Tα  θυμάμαι καλά Κώστα; πες μας πώς βρεθήκατε και γίνατε ομάδα;
K.T. Ήταν οι αγωνίες και οι αγάπες που μας έκαναν να "φτιάχνουμε" τραγούδiα...και τα τραγούδια έφτιαξαν την ομάδα....αρχικά  εγώ  κι ο Ρόμπερτ και αμέσως μετά και ο Λογαρίδης....
Ρ. Αγαπημένο γκρουπ της εποχής oι Poll, όλοι θέλανε να τους δουν, κι όσοι μπορούσαν, τους έβλεπαν να εμφανίζονται κυρίως εκεί στην πλατεία Βικτορίας, όπου συνέβαιναν και αλλά σημαντικά για την εποχή και το τραγούδι, στο κλαμπ « Κύτταρο » με Σαββόπουλο, Κώχ, Γκαϊφίλια, Γλέζου, το ντουέτο Δάμων και Φιντίας πού το αποτελούσαν ο Παύλος Σιδηρόπουλος με τον Παντελή Δεληγιαννίδη, τους Εξαδάκτυλος ( Πουλικάκος – Φαληρέας ), τα Μπουρμπούλια του Διονύση Σαββόπουλου και την φλαουτίστα Στέλλα Γαδεδη…
Κ.Τ .Όπως τα λες...έτσι ήταν....
Ρ. Kοιτάζοντας πίσω στην καριέρα σου παρατηρώ ότι είσαι αν όχι ο πρώτος, πάντως από τους πρώτους που βάζει κοινωνικούς προβληματισμούς στον στίχο του..
Λίγο πολύ ξέρουμε για σένα , τον Λογαρίδη, τον Ουίλιαμς, υπάρχετε στον χώρο, λειτουργείτε, γράφετε τραγουδια κι ερμηνεύετε, τι γίνεται ο έτερος της συντροφιάς των Poll, o Κώστας  Παπαιωαννου, και η Νάνσυ Σανδή  ;
T. Η Νασια ζει στην Κυψέλη και είναι καλά ! Ο Κώστας Παπαϊωάννου ζει στην Γερμανία εδώ και πολλά χρόνια και είναι καλά απ' όσο ξέρω......
Ρ.Στο δίσκο με το ταγάρι το “πέστε μου τι θέλω” το λέει η Σανδη ή η Γλέζου ; και ποια η σχέση της Γλέζου με το συγκρότημα ;
T. το πέστε μου τι θέλω το είπε η Νάνση… Η Δέσποινα πέρασε ένα διάστημα τραγουδώντας μαζί μας
Ρ. Να σ’ ευχαριστήσω Κώστα για αυτή την μικρή συνομιλία και για την γνωριμία που συνέβει σχεδόν 40 χρόνια μετά.. Σ ευχαριστώ
Τ. Εγώ σ 'ευχαριστω.....
deprofundis.gr
Φώντας Τρούσας / Δισκορυχείον
Συλλεκτικό Παζάρι
Βικιπαίδεια
Μωραΐτης Νίκος / Το Βήμα
mixgrill.gr
Κάτι παρόμοιο στο blog :
Η χαμένη Ατλαντίδα ... των "Νοστράδαμος"
Ολύμπιανς : Οι Ολυμπιονίκες του μοντέρνου ελληνικού τραγουδιού !
Blue Birds: Ένα garage συγκρότημα στη δεκαετία του 60 !
Idols : Τα "Είδωλα" μιας ασπρόμαυρης εποχής...
The Forminx : Ένα συγκρότημα των 60’s με αρχαιοελληνικό όνομα !
Χίπις - Τα παιδιά των λουλουδιών: Η ψευδαίσθηση μιας εποχής…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.