Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Πασχαλινές διαφημίσεις

Μπορείς να μαντέψεις τα ιδανικά ενός έθνους
 από τις διαφημίσεις του.
Norman Douglas, 1868-1952, Βρετανός συγγραφέας
 Το μεγαλύτερον κατόρθωμα της εμπορικής ρεκλάμας είναι, ότι εξ αιτίας της σιχαθήκαμε τα λογοπαίγνια.
Δημήτριος Καμπούρογλου, 1852-1942, 
Έλληνας γνωμικογράφος
Η κατανάλωση είναι ουσιαστικά η ικανοποίηση τεχνητά προκαλούμενων φαντασιώσεων. 
Erich Fromm, 1900-1980, Γερμανός ψυχαναλυτής
Κάτι παρόμοιο στο blog :
Δες όλες τις Πασχαλινές αναρτήσεις του "Λόλα, να ένα άλλο" και επέλεξε αυτές που σε ενδιαφέρουν: Πασχαλινές αναρτήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.